Організуємо архівний переїзд
Київ

Щоб дізнатися вартість переїзду офісу дайте всього на кілька запитань

Натисніть на кнопку “Дізнатися вартість”, щоб розрахувати вартість переїзду

Що будемо перевозити?

Зробіть вибір

Ваш діюча адресса?

Поле має бути заповнено

Адреса куди будемо перевозити?

Кількість робочих місць (для архівів і складів – площа)

Упаковка

Готово! Дізнайтеся результати розрахунку вартості від нашого фахівця протягом 5 хвилин.

Поле має бути заповнено

Що ви отримуєте вибираючи нас

Переїзд офісу за фіксованою вартістю

Що дозволяє заздалегідь знати точну вартість і залишатися в рамках бюджету на переїзд фірми

Гарантії

Ми повністю відповідаємо за офісні переїзди, всі ризики ми беремо на себе

Досвідчені майстри

Наші працівники працюють виключно з меблями, кожен наш співробітник відібраний за компетенцією

Професійний офісний переїзд

Організація переїзду офісу проводиться нашим менеджером, що дозволяє Вам сконцентруватися виключно на своїх завданнях

Переїзд офісу

Етапи робіт

ЗБІРКА, РОЗБИРАННЯ І
РОЗСТАНОВКА МЕБЛІВ

УПАКОВКА І
ТАКЕЛАЖНІ РОБОТИ

НАВАНТАЖЕННЯ І РОЗВАНТАЖЕННЯ
МАЙНА

ОБЛАШТУВАННЯ
НОВОГО ОФІСУ

УПАКОВКА ОФІСНОГО
МАЙНА

БЕЗКОШТОВНЕ ПРИБИРАННЯ
СМІТТЯ

Миттєва консультація

Отримай консультацію з питання протягом декількох хвилин

Дякуємо. Вашу заявку відправлено.

Клієнти про нас

Теплі слова від душі

Очень доволен. У них был большой объем работ, и они справлялась с ним как профессионалы. После звонка к нам приехал менеджер, чтобы оценить работу, которая была очень специфической. Я полагал, что оценка увеличится, как только они закончат, но в конечном итоге увеличение не было, а инвентаризация и подход были очень тщательными и конкретными. Они работали весь день и отлично справились.

Евгений, Компания “Digital-IT”

Переезд прошел очень плавно. Гораздо лучше, чем предыдущий опыт работы с другой компанией. Алекс и его команда были очень полезными и очень осторожными со всей нашей мебелью и другими вещами. Они работали как настоящие профессионалы. С самого начала и до самого конца, я определенно наслаждалась процессом и, безусловно, рекомендую эту компанию всем.

Косюр Татьяна

Эти ребята были потрясающими! Очень легко и без проблем провели бесплатную оценку. Были вовремя в день переезда и работали быстро. Они защитили мебель и разобрали большие части. Очень доволен их обслуживанием. Спасибо!

Алексей

Пришли вовремя. Самые трудолюбивые ребята, которых можно было встретить. Они работали без перерыва в течение 8 часов, чтобы завершить наш переезд. Были любезны к любым вопросам. Очень хорошо всё упаковали и приложили дополнительные усилия, чтобы не поцарапать стены и т. д. Опыт не мог быть лучше.

Виктор Николаевич

Я был очень доволен командой, которая занималась нашим переездом (Михаил и четверо ребят). Я считаю, что мы получили лучшую услугу переезда компании, из которых я выбирал. Я буду рекомендовать Radmove всем компаниям, которые переезжают в Киеве. Спасибо за отличный сервис.

Бонтар Андрей

Мне очень понравилось, как ребята работали, главное вовремя. Все переехало именно так, каким и было, хорошо упакованным. Ребята помогли всё расставить по местам. С 1 по 10 даю вам 10+, спасибо за ваш сервис.

Дмитрий Олегович

Понравилась фиксированная цена. В Radmove своевременно провели и предоставили оценку - проблема, с которой я сталкивался в прошлом. Менеджер, с которым я работал, был очень дружелюбным и не настойчивым. Очень доволен. Хорошо проявили себя в работе, даже во время несколько напряженной «проблемы лифта». Я определенно рекомендую Radmove. Они стоили каждого копейки!

Петрук Владимир

Простой в использовании веб-сайт, отличное обслуживание клиентов, лучшее соотношение качества и разумной цены.

Краснюк Сергей

Переїзд архіву

Переїзд архіву

Коли перевозяться папери та документи створюється безліч проблем та дрібних неприємностей. Вони губляться або плутаються й навалюються інші турботи. Якщо ви вирішили виконати переїзд архіву – таких проблем, дрібних турбот і великих перешкод стане ще більше. Ви ж не хочете на новому місці займатися заново каталогізацією, розподілом і сортуванням сотень і тисяч документів? Тоді вирішуйте заздалегідь всі проблеми, ще на стадії підготовки до переїзду.

Безпечне перевезення архіву

Перш за все, щоб такий переїзд архіву пройшов швидко, безпечно і не приніс нових проблем з облаштуванням – потрібно заздалегідь підготувати архів або звернутися до професіоналів. Зокрема, у нас ви можете не тільки замовити архівний переїзд, але і отримати безкоштовну консультацію, пораду спеціаліста, а також викликати на місце співробітника для оцінки фронту робіт, визначення дрібних деталей послуги та складання плану, часу і графіка перевезення.

Зверніть увагу, що наші фахівці при виконанні послуги:

– використовують спеціальні архівні коробки для ретельної і дбайливої ​​упаковки кожного аркуша та папки;

– маркують коробки, документи і папки, розподіляючи їх для повернення на потрібне місце в новому архіві;

– дбайливо ставляться до документів і заздалегідь здійснюють його перепис, планування розташування при транспортуванні і план розміщення;

– перевіряють відповідність вже після установки і розподілу на новому місці;

– проводять роботи під ключ, що включає також прибирання приміщення, вивезення сміття і пакувальних матеріалів.

З нашою компанією ви можете бути впевнені, що не тільки переїзд архіву, а й всі дрібні деталі і нюанси будуть враховані ще під час підписання договору. Ми не просто перевеземо коробки з документами, а демонтуємо або розберемо шафи, встановимо меблі на новому місці і розкладемо кожен документ або папку точно в ті місця, де вони і були. Вам не доведеться піклуватися про втрату часу після переїзду, адже ви відразу зможете продовжити роботу, не складаючи нові каталоги.

Професійна допомога в переїзді архіву

Кожен співробітник нашої компанії заздалегідь вивчає план робіт, його завдання і розробляє самостійно оптимальні методи щодо її вирішення. За рахунок такого підходу ми значно зменшуємо час на сортування, перепис, маркування та розпакування з установкою на новому місці стелажів і документів. Фахівці нашої компанії мають величезний досвід і навички, які дозволять гарантувати безпеку, швидкість і надійність під час переїзду архіву, облік всіх дрібниць і виконання зобов’язань.