Переїзд офісу без проблем з професіоналами RadMove

Наші фахівці візьмуть на себе всі ваші турботи по переїзду офісних меблів і допоможуть здійснити переїзд офісу в Києві в найкоротші терміни і з мінімальними витратами часу, сил і грошей.

Дізнайтеся вартість

Натисніть на кнопку “Дізнайтеся вартість”, щоб розрахувати вартість переїзду

Що будемо перевозити?
Зробіть вибір
Ваша діюча адресса?
Поле має бути заповнено
Адреса куди будемо перевозити?
Кількість робочих місць (для архівів і складів – площа)
Упаковка
Готово! Дізнайтеся результати розрахунку вартості від нашого фахівця протягом 5 хвилин.
Поле має бути заповнено

Організація переїзду офісу

Ми готові запропонувати вам як послуги переїзду офісу під ключ,
так і вибіркові опції, необхідні при переїзді в новий офіс

Роботи із збирання та розбирання меблів
Роботи із збирання та розбирання меблів

Розберемо, а після переїзду офісу зберемо і встановимо всю вашу меблі та обладнання.

Вантажні розвантажувальні роботи
Вантажні розвантажувальні роботи

Ми самі займаємося вантажними роботами в рамках організації офісного переїзду.

Послуги зберігання на складі
Послуги зберігання на складі

Меблі та техніку можна залишити на зберігання у нас.

Упаковка всіх меблів та іншого майна
Упаковка всіх меблів та іншого майна

Ви можете не турбуватися про цілісність та збереження ваших речей.

Транспортні послуги по переїзду офісу
Транспортні послуги по переїзду офісу

Перевезення і такелаж – наша турбота.

Облаштування нового приміщення
Облаштування нового приміщення

Ми допоможемо організувати зручну розстановку меблів і оргтехніки в новій локації.

Чому варто вибрати саме нас

Наші фахівці Radmove готові надати будь-які послуги офісного переїзду,
а також організувати переїзд вашої фірми “під ключ”.

Складання поетапного плану переїзду офісного приміщення
Складання поетапного плану переїзду офісного приміщення

За вами закріплюється персональний менеджер, що гарантує індивідуальний підхід.

Індивідуальний розрахунок і заморозка вартості
Індивідуальний розрахунок і заморозка вартості

Зробимо персональний розрахунок ціни офісного переїзду і зафіксуємо вартість в договорі.

Послуги високої якості
Послуги високої якості

Нашими пріоритетами є оперативність, надійність і безпеку на всіх стадіях організації офісних переїздів.

Немає проблем - є рішення
Немає проблем – є рішення

На початковому етапі ми оцінюємо всі можливі ризики і відразу пропонуємо вам варіанти їх вирішення. Ми керуємося нашим досвідом в переїзді офісів будь-якого рівня складності.

Власні ресурси
Власні ресурси

У нас свій транспорт, упаковка, співробітники.

Відповідальність за ваше майно
Відповідальність за ваше майно

Ми фіксуємо матеріальну відповідальність у договорі.

Скільки коштує перевезти офіс

Для точного розрахунку офісного переїзду вашої компанії звертайтеся до фахівців,
ми врахуємо всі параметри і зробимо пакет послуг під вас.

1-5 роб./місць

Автомобіль:
до 13 м3

Фахівці:
2 чол./3 год

Пакувальні матеріали включені у вартість

Пакувальні матеріали включені у вартість

6-9 роб./місць

Автомобіль:
від 18 до 24 м3

Фахівці:
4 чол./3 год

Пакувальні матеріали включені у вартість

Пакувальні матеріали включені у вартість

10+ роб./місць

Автомобіль:
от 24 м3

Фахівці:
6 чол./4 год

Пакувальні матеріали включені у вартість

Пакувальні матеріали включені у вартість

Оцінка переїзду офісу компанії складається з наступних параметрів:

  1. склад однієї одиниці робочого місця;
  2. число кабінетів;
  3. необхідні додаткові послуги.

Як орієнтир ви можете подивитися зразкові розрахунки ціни переїзду офісу до 15 співробітників.

Переїзд офісу – дізнатися вартість

Для того, щоб ви могли заздалегідь спланувати бюджет офісного переїзду компанії,
ми здійснимо попередній розрахунок послуг.
Заповніть онлайн-форму – наш фахівець зв’яжеться вам!

Дякуємо. Вашу заявку відправлено.

Натискаючи на кнопку “Відправити заявку”, Ви даєте згоду на обробку своїх персональних даних

Етапи робіт офісних переїздів

Переїзд офісу будь-якої складності
  • 1. Акуратно зберемо і розберемо меблі, жодна з речей не постраждає.
  • 2. Надійно спакуємо ваше майно в міцну упаковку.
  • 3. Привеземо додаткові коробки, щоб співробітники змогли самі упакувати особисті речі.
  • 4. Обережно завантажимо і розвантажимо вантажну техніку.
  • 5. Дбайливо розставимо все по своїх місцях.
  • 6. Приберемо за собою все сміття.

Ваш офіс готовий до відкриття!

Наші улюблені клієнти та партнери

Нашої компанії довірили офісний переїзд наступні компанії Києва

Client
Client
Client
Client
Client
Client
Client
Client
Client
Client
Client
Client
Client
Client
Client

Наші проекти

Грамотно спланований переїзд не порушить вашого графіка або робочого процесу в компанії так як виконується в максимально стислі терміни

Всі проекти
Терміновий переїзд офісу рекламної компанії під ключ
Терміновий переїзд офісу рекламної компанії під ключ
Нюанси: в рамках переїзду в інший офіс було необхідно не припиняти робочих процесів. Було прийнято рішення перевезти офіс по Києву вночі, при цьому наші співробітники розібрали, запакували, зібрали і підключили всі комп’ютери, щоб до ранку все було готове до нового робочого дня.
Офіс IT компанії: переїзд дорогої техніки
Офіс IT компанії: переїзд дорогої техніки
Нюанси: колектив фірми працював з сучасним дорогим обладнанням, тому було прийнято рішення замовити переїзд офісу з упаковкою та дбайливого транспортуванням. Ми замовили особливу упаковку, необхідну для захисту техніки від можливих пошкоджень.
Терміновий офісний переїзд юридичної фірми
Терміновий офісний переїзд юридичної фірми
Нюанс: для компанії була важлива збереження документації і цілісність архівів. Нашими співробітниками була здійснена розстановка папок з документами у відповідності зі спеціальною системою нумерації архіву і з урахуванням планування нового офісу.

Думка наших клієнтів

Анастасія
Анастасія
Вирішили замовити офісний переїзд, так робіт був непочатий край, а часу не вистачало. Менеджери супроводжували нас на кожному кроці переїзду офісу і все зробили на належному рівні. З вами перевезти офіс в Києві – легко і просто!
Олег Сергєєв
Олег Сергєєв
Довго не наважувалися замовити переїзд офісу: економили бюджет. Однак офісний переїзд в Києві виявився великою проблемою, тому ми навіть заощадили, звернувшись в профільну компанію. Транспортна компанія для переїзду офісу зробила за нас все, а пакет послуг офісного переїзду оформили з хорошою знижкою.
Ірина Сомова
Ірина Сомова
Наш офісний переїзд замовити вирішило керівництво, коли ми дізналися, що під’їхати до нової будівлі неможливо. Менеджер компанії спланував офісний переїзд меблів з урахуванням логістики нового приміщення. У підсумку жоден стілець не постраждав!
У вас ще є питання?

У вас ще є питання?

Напишіть телефон – ми передзвонимо через хвилину!

Дякуємо. Вашу заявку відправлено.