ЯК ЗНАЙТИ НОВЕ ВИГІДНЕ ОФІСНЕ ПРИМІЩЕННЯ ДЛЯ БІЗНЕСУ?

ЯК ЗНАЙТИ НОВЕ ВИГІДНЕ ОФІСНЕ ПРИМІЩЕННЯ ДЛЯ БІЗНЕСУ?

ЯК ЗНАЙТИ НОВЕ ВИГІДНА ОФІСНЕ ПРИМІЩЕННЯ ДЛЯ БІЗНЕСУ?

Якщо ваша компанія зростає і ви хочете створити правильну середу для максимізації продуктивності, але боїтеся проблем, пов’язаних з пошуком нового офісу і прихованих витрат на переїзд, то ось вам кілька порад як перетворити своє офісний простір в цінний актив, який відповідає зростаючим потребам вашого бізнесу.

1. Усвідомте яка модель офісного простору вам потрібна.

В умовах швидко мінливого офісного ландшафту нові моделі офісних площ захоплюють ринок комерційної нерухомості. Перш ніж приступити до пошуку, важливо подумати про те, як працює ваша компанія, і який тип оренди офісу підійде саме вам. Існують наступні типи офісних моделей:

Традиційні офіси.

Ця модель передбачає пряму оренду, яка зазвичай включає в себе зобов’язання щодо тривалого періоду часу (наприклад, 5-10 років) з меншою гнучкістю з точки зору зростання простору. Існують також традиційні суборенди, які можуть запропонувати більшу гнучкість, але включають в себе деякі зобов’язання як для орендаря, так і для власника нерухомості.

Загальні офіси.

Нова модель загальних офісів включає спільні і повністю забезпечені офісні пакети.

Робочий простір (коворкінг): орендарі з різних компаній працюють разом один з одним у відкритих плануваннях. Деякі компанії вважають, що спільне використання простору з іншими компаніями-однодумцями може сприяти інноваціям.

Повністю забезпечені офісні пакети: це альтернативна модель загального офісу, в якій клієнти мають індивідуальні та приватні офіси, але також користуються загальними приміщеннями та конференц-залами. Така модель підійде для більш усталених компаній і підприємців, які прагнуть зосередити свою діяльність на своєму бізнесі, а не на управлінні офісом.

2. Встановіть свій бюджет і врахуйте приховані витрати.

Справжня вартість нового офісного приміщення складається з безлічі факторів, крім оренди. Наступні питання важливо враховувати як частину вашого щомісячного бюджету на оренду.

Комунальні послуги, телефони і інтернет: чи будуть додаткові витрати на кондиціонування, тепло, електрику, воду і телекомунікації?

Витрати на будівництво: потрібно чи будь-яка перебудова або реконструкція приміщення для нормального функціонування вашого бізнесу, і будете ви або орендодавець відповідати за ці витрати?

Офісні меблі: Яка меблі буде потрібно, щоб офісний простір функціонувало для вашої команди, а також для того, щоб спроектувати тип іміджу і культуру, які ви бажаєте для співробітників, клієнтів і інших гостей?

Витрати на переміщення: Чи будуть витрати, пов’язані з переміщенням існуючої меблів, інфраструктури і файлів зі старого місця розташування в нове?

Налагодження та підтримка ІТ: Хто відповідає за оплату добре функціонуючої ІТ-системи? Зробіть оцінку технологічної підтримки простору. Враховуйте швидкість і безпеку існуючої ІТ-системи, а також визначте, чи потрібна вам власна виділена мережа або сервер.

Податки на нерухомість: Чи будете ви нести відповідальність за будь-які витрати з податку на нерухомість?

Прибирання і технічне обслуговування: Чи надає будівлю це як частину вашої щомісячної орендної плати, або вам потрібно буде координувати і оплачувати основні послуги з прибирання?

3. Враховуйте зростання.

Розумний бізнес означає інвестування тільки в необхідний вам простір, але в більшості випадків траєкторія росту бізнесу невизначена. Якщо ви вважаєте, що компанії може знадобитися більше або менше місця в майбутньому, ось кілька питань, які потрібно задати при пошуку офісних площ:

Який наш план зростання? Хоча зростання часто буває невизначеним, подумайте про те, що чекає вас в майбутньому. В ідеалі ви знайдете простір, яке може вмістити ваш бізнес зараз і в майбутньому, незалежно від того, чи потрібно вам більше або менше місця.

Які початкові витрати на оренду приміщень? Щомісячна орендна плата офісу може виглядати добре на папері. Однак, якщо простір потребують високих початкових витрат (наприклад, ремонт будівлі), це, ймовірно, не буде відповідним для вашого бізнесу, що розвивається. З фінансової точки зору не має сенсу інвестувати фіксовані витрати заздалегідь в простір, з якого ви можете вирости через рік.

У чому полягає політика орендодавця з перепланування? Час має велике значення при розвитку вашого бізнесу. Речі можуть загострюватися швидше або повільніше, ніж спочатку передбачалося, що вимагає від вашого бізнесу відповідного корегування. Перш ніж підписувати договір оренди, з’ясуйте, чи є гнучкість у видаленні стін, щоб пристосуватися до розширення або навпаки, переміщенні в меншу площу, і чи є гнучкість щодо того, коли ви можете входити або виходити.

Нам дійсно потрібно власний простір? Багато компаній починають полювання в пошуках власного офісного приміщення, коли їм дійсно потрібно окреме робоче простір. В цьому випадку спільна робота і спільні офіси можуть виявитися придатними, пропонуючи приміщення під ключ за невелику частину вартості, а також гнучкість з точки зору вимог до простору, технологічних потреб і багато чого іншого.

4. Не поспішайте, щоб знайти те, що дійсно вам підходить.

Визначення відповідного офісу не може бути чимось, що можна зробити за одну ніч. У кожного офісного приміщення є свої переваги і недоліки. Перш ніж брати в оренду місце, подумайте про внутрішню культуру і подивіться, чи є у вас можливість працювати поза офісом або будівлі протягом дня. Пам’ятайте про звички та умови, які підвищують продуктивність і ефективність вашої компанії, і враховуйте їх при розгляді пропозицій і зручностей, що надаються офісними приміщеннями. Пошук відповідного офісу для вашого бізнесу – це не одночасове рішення, і тут можуть бути компроміси. Вибір правильного офісного приміщення є одним з найбільш важливих рішень, які може прийняти бізнес. Беручи обгрунтоване рішення, ви можете допомогти своєму бізнесу в майбутньому.

Вибираючи офіс, подумайте, як швидко вам потрібно переїхати в новий простір. Незалежно від того, стартап це чи усталений бізнес, важливо підтримувати безперервність бізнес-процесів навіть під час переїзду. Якщо вам необхідно переїхати в ваш офіс протягом певного періоду часу, визначте приміщення, які можна орендувати в межах ваших тимчасових обмежень. Також, подбайте про вибір правильної мувінгової компанії для переїзду вашого офісу. Працюючи з професіоналами, такими як Radmove, ви забезпечуєте стабільний і плавний переїзд компанії і безпечне переміщення бізнесу на нове місце.